 |
KIT AMBREIAJ FORD FOCUS 1, 1.8 TDCI ( 74 KW / 100 CP ) FFDA > |
|
Kit ambreiaj Ford Focus 1, 1.8 TDCi ( 74 Kw / 100 Cp ) FFDA
Kit ambreiaj Ford Focus 1, producator SACHS Germania, pentru motorizare 1.8 TDCi ( 1753 Ccm ), cu putere motor 74KW / 100 Cp, cod motor FFDA, dupa an fabricatie 09.2002 pana la 11.2004.
Set-ul contine 3 PIESE: placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune HIDRAULIC
Nota: recomandam schimbarea Kit ambreiaj impreuna cu volanta masa dubla: Set volanta Ford Focus + kit ambreiaj |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
KIT AMBREIAJ OPEL ASTRA H 1.9 CDTI ( 100CP ) Z19DT > |
|
Kit ambreiaj Opel Astra H 1.9 CDTi ( 100Cp ) Z19DT
Kit ambreiaj Opel Astra H, producator LuK Germania, echipare originala pentru Opel Astra H cu motorizare 1.9 CDTi, putere motor 74 Kw / 100 Cp, cod motor Z 19 DTH, dupa an 09.2005.
Kit-ul ambreiaj contine: placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune hidraulic |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
KIT AMBREIAJ CITROEN JUMPER, 2.2 HDI > 2.2 HDi 120, 88 Kw/ 120 Cp, |
|
Kit ambreiaj Citroen Jumper, 2.2 HDi
Kit ambreiaj, producator LuK Germania, echiparea Originala pentru Citroen Jumper, motorizare 2198 Ccm ( 2.2 HDi ), putere motor 88Kw / 120Cp, incepand cu an fabricatie 04.2006.
Set-ul contine 3 piese: Placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune
Produsul: Kit ambreiaj Citroen Jumper, 2.2 HDi, poate fi folosit si pentru marcile:
- Peugeot Boxer, motor 2.2 HDi, putere 88 Kw / 120 Cp, incepand cu an fabricatie 04.2006
Nota: Recomandam schimbarea Kit ambreiaj impreuna cu Volanta masa dubla: Set Volanta Citroen Jumper si Kit ambreiaj
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina BMW |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
KIT AMBREIAJ OPEL ASTRA H 1.3 CDTI > 1.3 CDTI ( 90 cp ) dupa an 2005 |
|
Kit ambreiaj Kit ambreiaj OPEL Astra H 1.3 CDTI
Kit ambreiaj, producator LuK Germany, echipare originala pentru Opel Astra H si Opel Corsa D, cu echipare motor 1.3 CDTI, 90 CP, cod motor Z 13 DTH dupa an fabricatie 2005. cutie viteze manuala, tip. cut. M20, diametru 220 mm, Nu pentru cutie viteze semiautomata, var echip. Easytronic.
Kit-ul ambreiaj contine 3PIESE: placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune.
Kit ambreiaj, producator LuK Germany, echipare originala pentru Opel Astra H si Opel Corsa D, cu echipare motor 1.3 CDTI, 90 CP, cod motor Z 13 DTH dupa an fabricatie 2005. cutie viteze manuala, tip. cut. M20, diametru 220 mm, Nu pentru cutie viteze semiautomata, var echip. Easytronic.
Kit-ul ambreiaj contine 3PIESE: placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina CITROEN |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina CHEVROLET |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina Audi |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina HYUNDAI |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina FIAT |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
|