 |
Bloc motor PEUGEOT |
|
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Bloc motor OPEL |
|
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Bloc motor VOLVO |
|
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Bloc motor DACIA LOGAN |
|
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Bloc motor MERCEDES-BENZ |
|
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Admisie aer motor Audi |
|
Admisie motor are un rol important in performantele motorului, sistemul admisie de aer este folosit si pentru reducerea poluarii sonore |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Frana disc BMW |
|
Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina Audi |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
|