 |
Chiulasa HONDA |
|
Chiulasa inchide cilindrul la partea superioara formand peretele fix al camerei de ardere. Totodata pe chiulasa se dispun o parte din organele distributiei (supapele si uneori arborele cu came) |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Control distributie HONDA |
|
Curea distributie - panglica circulara canelata, confectionata din cauciuc si tesatura de inalta rezistenta, ce foloseste la transmiterea miscarii de rotatie de la arborele cotit (vilbrochen) la axul/axele cu came.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Admisie aer motor HONDA |
|
Admisie motor are un rol important in performantele motorului, sistemul admisie de aer este folosit si pentru reducerea poluarii sonore |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Bloc motor HONDA |
|
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
KIT AMBREIAJ OPEL ASTRA G 1.7 DTI > 1.7 DTi, 55Kw, Y 17 DT |
|
Kit ambreiaj Opel Astra G 1.7 DTi
Kit ambreiaj Opel Astra G, pentru motorizare 1.7 DTi, putere motor 55 Kw / 75 Cp, cod motor Y 17 DT, dupa an 02.2000. Producator Sachs Germania, echiparea Originala Opel.
Ř 210 mm, Nr. dinti 21, Profil butuc roata 15,7 x 18,65,
Kit-ul ambreiaj contine: placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune hidraulic |
|
detalii.... |
|
|
|
|