 |
Set curea distributie Volkswagen Passat |
|
CT1028K2
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Cod motor AVF, Cod motor AWX, agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, Pâna la nr.sas. 3B-2-500 000, pana la model an 2002;
dinti 120, Latime 30 mm, cu amortizor, rola intinzatoare
CT1028K3
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Cod motor AVF, Cod motor AWX, agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, De la nr.sas. 3B-3-000 001, de la model an 2003;
dinti 120, Latime 30 mm
CT1028K4
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Cod motor AVF, Cod motor AWX, agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, Pâna la nr.sas. 3B-2-500 000, pana la model an 2002;
dinti 120, Latime 30 mm, fara amortizor, rola intinzatoare, alternativ |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Sabot frana PEUGEOT |
|
Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Kit distributie Audi A4 |
|
CT1028K3 agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, Cod motor BKE;
dinti 120, Latime 30 mm
AUDI
038198119A 038198119C
SEAT
038198119A 038198119C
SKODA
038198119A 038198119C
VW
038198119A 038198119C
Informatiile si imaginile prezentate mai sus sunt orientative, conforme cu cele puse la dispozitia magazinpieseauto.com.ro de catre furnizorii, producatorii sau reprezentantii produselor si nu constituie obligatii contractuale. Preturile se pot modifica fara o notificare prealabila. Va multumim pentru intelegere |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Frana disc PEUGEOT |
|
Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina PEUGEOT |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
|