Chiulasa inchide cilindrul la partea superioara formand peretele fix al camerei de ardere. Totodata pe chiulasa se dispun o parte din organele distributiei (supapele si uneori arborele cu came)
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit.
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit.
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit.
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit.