|
KIT AMBREIAJ FORD FOCUS 1, 1.8 TDCI ( 74 KW / 100 CP ) FFDA > |
|
Kit ambreiaj Ford Focus 1, 1.8 TDCi ( 74 Kw / 100 Cp ) FFDA
Kit ambreiaj Ford Focus 1, producator SACHS Germania, pentru motorizare 1.8 TDCi ( 1753 Ccm ), cu putere motor 74KW / 100 Cp, cod motor FFDA, dupa an fabricatie 09.2002 pana la 11.2004.
Set-ul contine 3 PIESE: placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune HIDRAULIC
Nota: recomandam schimbarea Kit ambreiaj impreuna cu volanta masa dubla: Set volanta Ford Focus + kit ambreiaj |
|
detalii.... |
|
|
|
|
FORD FOCUS C-MAX 2.0 TDCi - MONTAJ GRATUIT |
|
FORD FOCUS C-MAX 2.0 TDCi 10.2003-03.2007 136cai 100kw 1997cm3
Partea de montare:punte fata;Sistem franare:Ate;Lungime 1 [mm]:156;Lungime 2 [mm]:155;Inaltime 1 [mm]:66,9;Inaltime 2 [mm]:62,5;Grosime [mm]:17,5;Aprobare:E9 90R 01214/923;Greutate (in kg):2,25;Articol extins/Info extins 2:cu clema piston;
|
|
detalii.... |
|
|
|
|
FORD FOCUS II limuzina (DA) 1.8 TDCi - MONTAJ GRATUIT |
|
FORD FOCUS II limuzina (DA) 1.8 TDCi 04.2005- 115cai 85kw 1753cm3
Partea de montare:punte fata;Latime 1 [mm]:155,1;Inaltime 1 [mm]:62,4;Latime 2 [mm]:156,3;Inaltime 2 [mm]:67;Grosime [mm]:18,3;Contact indicator uzura:exclus indicator avertizare;Contact indicator uzura:fara contact avertizare uzura;Sistem franare:ATE;Aprobare:E1 90R-01770/692; |
|
detalii.... |
|
|
|
|
Turbina KIA |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
|
Turbina PEUGEOT |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
|
Turbina SUZUKI |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
|
Turbina SKODA |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
|
Turbina RENAULT |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
|
Turbina MAZDA |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
|