 |
| Bloc motor CHEVROLET |
| |
| Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
|
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Chiulasa CHEVROLET |
| |
| Chiulasa inchide cilindrul la partea superioara formand peretele fix al camerei de ardere. Totodata pe chiulasa se dispun o parte din organele distributiei (supapele si uneori arborele cu came)
|
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Control distributie CHEVROLET |
| |
| Curea distributie - panglica circulara canelata, confectionata din cauciuc si tesatura de inalta rezistenta, ce foloseste la transmiterea miscarii de rotatie de la arborele cotit (vilbrochen) la axul/axele cu came.
|
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Sabot frana CHEVROLET |
| |
| Placuta frana - piesa componenta a sistemului de franare, compusa din doua parti: suportul metalic, materialul de contact cu discul.Aceste doua parti sunt imbinate prin lipire. |
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Frana disc CHEVROLET |
| |
| Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana.
|
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Control gaze evacuare CHEVROLET |
| |
| E.G.R.-ul permite diminuarea emisiilor de NOx recirculānd gazele de eşapament prin admisie pentru a scădea temperatura de ardere (gazele de esapament iau locul oxigenului). |
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Ax cu came CHEVROLET |
| |
| Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit. |
| |
| detalii.... |
|
|
|
|