 |
Chiulasa HONDA |
|
Chiulasa inchide cilindrul la partea superioara formand peretele fix al camerei de ardere. Totodata pe chiulasa se dispun o parte din organele distributiei (supapele si uneori arborele cu came) |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
KIT AMBREIAJ BMW E60 > E60, E61 motorizare 525d, 525xd. |
|
Kit ambreiaj BMW E60
Kit ambreiaj producator LuK Germania, echipare originala pentru BMW E60, E61, cu echipare motor 525d, 525xd, putere motor 163 & 177 & 197 CP, dupa an fabricatie 09.2004
Set-ul contine: placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune ( set 3 piese ) |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Control distributie HONDA |
|
Curea distributie - panglica circulara canelata, confectionata din cauciuc si tesatura de inalta rezistenta, ce foloseste la transmiterea miscarii de rotatie de la arborele cotit (vilbrochen) la axul/axele cu came.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
KIT AMBREIAJ OPEL ASTRA H > 1.7 CDTi ( 100 cp ) Z17 DTH |
|
Kit ambreiaj Opel Astra H
Kit ambreiaj producator Sachs Germania echiparea originala pentru Opel Astra H cu capacitate motor 1.7 CDTi ( 1686 Ccm ), cu putere motor 74 Kw / 100 Cp, cod de motor Z 17 DTH, dupa an fabricatie 03.2004.
Set-ul contine 3 PIESE: placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune hidraulic prod. Sachs |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Admisie aer motor HONDA |
|
Admisie motor are un rol important in performantele motorului, sistemul admisie de aer este folosit si pentru reducerea poluarii sonore |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
KIT AMBREIAJ FORD FOCUS 1, 1.8 TDCI ( 74 KW / 100 CP ) FFDA > |
|
Kit ambreiaj Ford Focus 1, 1.8 TDCi ( 74 Kw / 100 Cp ) FFDA
Kit ambreiaj Ford Focus 1, producator SACHS Germania, pentru motorizare 1.8 TDCi ( 1753 Ccm ), cu putere motor 74KW / 100 Cp, cod motor FFDA, dupa an fabricatie 09.2002 pana la 11.2004.
Set-ul contine 3 PIESE: placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune HIDRAULIC
Nota: recomandam schimbarea Kit ambreiaj impreuna cu volanta masa dubla: Set volanta Ford Focus + kit ambreiaj |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Bloc motor HONDA |
|
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Piston HONDA |
|
Piston - organ de masina, component al Sistemului de Propulsie (Motor). Constructiv si simplificat, un piston este un corp metalic cilindric, avand fata plana superioara ca suprafata de inchidere a volumului din care face parte si fata plana inferioara folosita pentru asamblarea cu biela
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Frana disc HONDA |
|
Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina HONDA |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
|