Un ulei de motor ce asigura o economie de combustibil, ofera o buna protectie la uzura, stabilitate remarcabila atat termica cat si la oxidare, un nivel ridicat de curatenie a motorului si proprietati excelente la temperaturi scazute; destinat motoarelor moderne si turbo alimentate motorina
Chiulasa inchide cilindrul la partea superioara formand peretele fix al camerei de ardere. Totodata pe chiulasa se dispun o parte din organele distributiei (supapele si uneori arborele cu came).
Curea distributie - panglica circulara canelata, confectionata din cauciuc si tesatura de inalta rezistenta, ce foloseste la transmiterea miscarii de rotatie de la arborele cotit (vilbrochen) la axul/axele cu came.
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit.
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.