 |
Set curea distributie Audi TT |
|
CT909K1
CONTI SYNCHROBELT® KIT
De la nr.sas. 8N-Y-095 001;
dinti 150, Latime 23 mm, fara amortizor, rola intinzatoare, contine role 1, alternativ
CT909K2
CONTI SYNCHROBELT® KIT
De la nr.sas. 8N-Y-095 001;
dinti 150, Latime 23 mm, fara amortizor, rola intinzatoare, contine role 2
CT909K3
CONTI SYNCHROBELT® KIT
De la nr.sas. 8N-Y-095 001;
dinti 150, Latime 23 mm, cu amortizor, rola intinzatoare, contine role 2, alternativ
CT909K6
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Pâna la nr.sas. 8N-Y-095 000;
dinti 150, Latime 23 mm, cu amortizor, rola intinzatoare, contine role 1
CT909K7
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Pâna la nr.sas. 8N-Y-095 000;
dinti 150, Latime 23 mm, fara amortizor, rola intinzatoare, contine role 2, alternativ
Informatiile si imaginile prezentate mai sus sunt orientative, conforme cu cele puse la dispozitia magazinpieseauto.com.ro de catre furnizorii, producatorii sau reprezentantii produselor si nu constituie obligatii contractuale. Preturile se pot modifica fara o notificare prealabila. Va multumim pentru intelegere |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Set curea distributie Volkswagen Passat |
|
CT1028K2
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Cod motor AVF, Cod motor AWX, agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, Pâna la nr.sas. 3B-2-500 000, pana la model an 2002;
dinti 120, Latime 30 mm, cu amortizor, rola intinzatoare
CT1028K3
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Cod motor AVF, Cod motor AWX, agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, De la nr.sas. 3B-3-000 001, de la model an 2003;
dinti 120, Latime 30 mm
CT1028K4
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Cod motor AVF, Cod motor AWX, agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, Pâna la nr.sas. 3B-2-500 000, pana la model an 2002;
dinti 120, Latime 30 mm, fara amortizor, rola intinzatoare, alternativ |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Chiulasa SKODA |
|
Chiulasa inchide cilindrul la partea superioara formand peretele fix al camerei de ardere. Totodata pe chiulasa se dispun o parte din organele distributiei (supapele si uneori arborele cu came) |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Admisie aer motor SKODA |
|
Admisie motor are un rol important in performantele motorului, sistemul admisie de aer este folosit si pentru reducerea poluarii sonore
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Ax cu came SKODA |
|
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Bloc motor SKODA |
|
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Frana disc BMW |
|
Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana. |
|
detalii.... |
|
|
|
|