 |
| Admisie aer motor OPEL |
| |
| Admisie motor are un rol important in performantele motorului, sistemul admisie de aer este folosit si pentru reducerea poluarii sonore |
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Sabot frana OPEL |
| |
| Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana.
|
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Ax cu came OPEL |
| |
| Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit. |
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Bloc motor OPEL |
| |
| Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
|
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Piston OPEL |
| |
| Piston - organ de masina, component al Sistemului de Propulsie (Motor). Constructiv si simplificat, un piston este un corp metalic cilindric, avand fata plana superioara ca suprafata de inchidere a volumului din care face parte si fata plana inferioara folosita pentru asamblarea cu biela |
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Control gaze evacuare OPEL |
| |
| E.G.R.-ul permite diminuarea emisiilor de NOx recirculānd gazele de eşapament prin admisie pentru a scădea temperatura de ardere (gazele de esapament iau locul oxigenului).
|
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Electricitate motor OPEL |
| |
| Acumulator (Baterie) - componenta a sistemului electric ce inmagazineaza curentul produs de alternator.Bateria de acumulatori are rolul de a alimenta consumatorii (autoturismului) cu energie electrica;Curentul stocat poate alimenta la nevoie demarorul sau alte componente electrice aflate in functiune atunci cand motorul este oprit si alternatorul nu genereaza curent.
|
| |
| detalii.... |
|
|
|
|