 |
| Chiulasa SUZUKI |
| |
| Chiulasa inchide cilindrul la partea superioara formand peretele fix al camerei de ardere. Totodata pe chiulasa se dispun o parte din organele distributiei (supapele si uneori arborele cu came)
|
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Control distributie SUZUKI |
| |
| Curea distributie - panglica circulara canelata, confectionata din cauciuc si tesatura de inalta rezistenta, ce foloseste la transmiterea miscarii de rotatie de la arborele cotit (vilbrochen) la axul/axele cu came.
|
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Ax cu came SUZUKI |
| |
| Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit. |
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Bloc motor SUZUKI |
| |
| Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
|
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Piston SUZUKI |
| |
| Piston - organ de masina, component al Sistemului de Propulsie (Motor). Constructiv si simplificat, un piston este un corp metalic cilindric, avand fata plana superioara ca suprafata de inchidere a volumului din care face parte si fata plana inferioara folosita pentru asamblarea cu biela |
| |
| detalii.... |
|
|
|
|