 |
Ax cu came OPEL |
|
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Bloc motor OPEL |
|
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Frana disc OPEL |
|
Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina OPEL |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Piston OPEL |
|
Piston - organ de masina, component al Sistemului de Propulsie (Motor). Constructiv si simplificat, un piston este un corp metalic cilindric, avand fata plana superioara ca suprafata de inchidere a volumului din care face parte si fata plana inferioara folosita pentru asamblarea cu biela |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Sabot frana OPEL |
|
Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Control gaze evacuare OPEL |
|
E.G.R.-ul permite diminuarea emisiilor de NOx recirculānd gazele de eşapament prin admisie pentru a scădea temperatura de ardere (gazele de esapament iau locul oxigenului).
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Electricitate motor OPEL |
|
Acumulator (Baterie) - componenta a sistemului electric ce inmagazineaza curentul produs de alternator.Bateria de acumulatori are rolul de a alimenta consumatorii (autoturismului) cu energie electrica;Curentul stocat poate alimenta la nevoie demarorul sau alte componente electrice aflate in functiune atunci cand motorul este oprit si alternatorul nu genereaza curent.
|
|
detalii.... |
|
|
|
|