 |
HYUNDAI ATOS (MX) 1.1 03.2004- 63cai 46kw 1086cm3 |
|
HYUNDAI ATOS (MX) 1.1 03.2004- 63cai 46kw 1086cm3
Pana in an fabricatie:200802;Tip disc frana:ventilat;Partea de montare:punte fata;Latime [mm]:104,7;Inaltime [mm]:47,3;Grosime [mm]:16;Contact indicator uzura:cu avertizare acustica uzura;Articol extins/Info extins:cu acceasorii;Aprobare:E9 90R-01229/843; |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
FORD FUSION (JU) 1.6 TDCi - MONTAJ GRATUIT |
|
FORD FUSION (JU) 1.6 TDCi 11.2004- 90cai 66kw 1560cm3
Partea de montare:punte fata;Latime 1 [mm]:150,1;Latime 2 [mm]:151,3;Inaltime 1 [mm]:61;Inaltime 2 [mm]:58,2;Grosime [mm]:18,8;Contact indicator uzura:fara contact avertizare uzura;Numar WVA:23604;Sistem franare:Teves;Numar informatii tehnice:23604 188 0 5; |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina BMW |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina Audi |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina HYUNDAI |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina FIAT |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina CITROEN |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina CHEVROLET |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Ax cu came BMW |
|
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Piston KIA |
|
Piston - organ de masina, component al Sistemului de Propulsie (Motor). Constructiv si simplificat, un piston este un corp metalic cilindric, avand fata plana superioara ca suprafata de inchidere a volumului din care face parte si fata plana inferioara folosita pentru asamblarea cu biela |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Piston BMW |
|
Piston - organ de masina, component al Sistemului de Propulsie (Motor).
Constructiv si simplificat, un piston este un corp metalic cilindric, avand fata plana superioara ca suprafata de inchidere a volumului din care face parte si fata plana inferioara folosita pentru asamblarea cu biela
|
|
detalii.... |
|
|
|
|