Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
Acumulator (Baterie) - componenta a sistemului electric ce inmagazineaza curentul produs de alternator.Bateria de acumulatori are rolul de a alimenta consumatorii (autoturismului) cu energie electrica;Curentul stocat poate alimenta la nevoie demarorul sau alte componente electrice aflate in functiune atunci cand motorul este oprit si alternatorul nu genereaza curent.
Chiulasa inchide cilindrul la partea superioara formand peretele fix al camerei de ardere. Totodata pe chiulasa se dispun o parte din organele distributiei (supapele si uneori arborele cu came).
E.G.R.-ul permite diminuarea emisiilor de NOx recirculānd gazele de eşapament prin admisie pentru a scădea temperatura de ardere (gazele de esapament iau locul oxigenului).
E.G.R.-ul permite diminuarea emisiilor de NOx recirculānd gazele de eşapament prin admisie pentru a scădea temperatura de ardere (gazele de esapament iau locul oxigenului).
E.G.R.-ul permite diminuarea emisiilor de NOx recirculānd gazele de eşapament prin admisie pentru a scădea temperatura de ardere (gazele de esapament iau locul oxigenului).
E.G.R.-ul permite diminuarea emisiilor de NOx recirculānd gazele de eşapament prin admisie pentru a scădea temperatura de ardere (gazele de esapament iau locul oxigenului).
E.G.R.-ul permite diminuarea emisiilor de NOx recirculānd gazele de eşapament prin admisie pentru a scădea temperatura de ardere (gazele de esapament iau locul oxigenului).