 |
Piston MERCEDES-BENZ |
|
Piston - organ de masina, component al Sistemului de Propulsie (Motor). Constructiv si simplificat, un piston este un corp metalic cilindric, avand fata plana superioara ca suprafata de inchidere a volumului din care face parte si fata plana inferioara folosita pentru asamblarea cu biela |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina KIA |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
KIT AMBREIAJ VW TOURAN > 1.9 TDI, dupa an 2003, Pret - 800 lei |
|
Kit ambreiaj VW Touran
Kit ambreiaj, producator LuK Germany, echipare originala pentru Volkswagen Touran cu echipare motor 1.9 TDI ( 90 & 100 & 105 CP ), cod motor: BRU, BXJ, AVQ, BKC, BXE.
Set-ul contine: placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune.
Produsul "Kit ambreiaj Volkswagen Touran 1.9 TDI, dupa an 2003" poate fi folosit si pentru marcile auto:
- AUDI A3 - 1.9 TDI, cod motor: BKC , BLS , BKC
- SEAT ALTEA - 1.9 TDI, cod motor: BJB, BKC, BLS, BXE
- SEAT LEON - 1.9 TDI, cod motor: BKC, BLS, BXE
- SEAT TOLEDO III - 1.9 TDI, cod motor: BJB, BKC, BLS, BXE
- SKODA OCTAVIA - 1.9 TDI, cod motor: BJB, BKC, BLS, BXE
- SKODA SUPERB - 1.9 TDI, cod motor: BLS, BXE
- VW CADDY III - 1.9 TDI, cod motor: BJB, BLS
- VW GOLF V - 1.9 TDI, cod motor: BRU, BXF, BXJ, BKC, BLS, BXE.
- VW JETTA V III - 1.9 TDI, cod motor: BKC, BLS, BXE.
- VW MULTIVAN - 1.9 TDI, cod motor: BRR, BRS, AXB.
- VW PASSAT - 1.9 TDI, cod motor: BKC, BLS, BXE.
- VW RABBIT V - 1.9 TDI, cod motor: BRU, BXF, BXJ, BKC, BLS, BXE.
- VW TOURAN - 1.9 TDI, cod motor: BRU, BXJ, AVQ, BKC, BXE.
- VW TRANSPORTER Mk V - 1.9 TDI, cod motor: BRR, AXC, BRS, AXB. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina RENAULT |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina OPEL |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina SMART |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina SUZUKI |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina VOLVO |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina PEUGEOT |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina VOLKSWAGEN |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina MAZDA |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina SKODA |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
|