 |
Control gaze evacuare PEUGEOT |
|
E.G.R.-ul permite diminuarea emisiilor de NOx recirculând gazele de eşapament prin admisie pentru a scădea temperatura de ardere (gazele de esapament iau locul oxigenului).
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Control gaze evacuare Audi |
|
E.G.R.-ul permite diminuarea emisiilor de NOx recirculând gazele de eşapament prin admisie pentru a scădea temperatura de ardere (gazele de esapament iau locul oxigenului).
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Set curea distributie Audi A3 magazin piese auto |
|
CT1028K3
CONTI SYNCHROBELT® KIT
agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa;
dinti 120, Latime 30 mm
magazin piese auto online
Informatiile si imaginile prezentate mai sus sunt orientative, conforme cu cele puse la dispozitia magazinpieseauto.com.ro de catre furnizorii, producatorii sau reprezentantii produselor si nu constituie obligatii contractuale. Preturile se pot modifica fara o notificare prealabila. Va multumim pentru intelegere |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Set curea distributie Volkswagen Passat |
|
CT1028K2
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Cod motor AVF, Cod motor AWX, agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, Pâna la nr.sas. 3B-2-500 000, pana la model an 2002;
dinti 120, Latime 30 mm, cu amortizor, rola intinzatoare
CT1028K3
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Cod motor AVF, Cod motor AWX, agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, De la nr.sas. 3B-3-000 001, de la model an 2003;
dinti 120, Latime 30 mm
CT1028K4
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Cod motor AVF, Cod motor AWX, agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, Pâna la nr.sas. 3B-2-500 000, pana la model an 2002;
dinti 120, Latime 30 mm, fara amortizor, rola intinzatoare, alternativ |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina BMW |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina HYUNDAI |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina CITROEN |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina FIAT |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina CHEVROLET |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
|