 |
DAIHATSU CHARADE IV limuzina (G203) - MONTAJ GRATUIT |
|
DAIHATSU CHARADE IV limuzina (G203) 1.5 10.1994- 75cai 55kw 1499cm3
Pret: 160 RON
Pana in an fabricatie:199911;Dinamica franare/conducere:pentru vehicule cu ABS;Partea de montare:puntea spate;Latime [mm]:101,4;Inaltime [mm]:42,3;Grosime [mm]:13;Contact indicator uzura:exclus indicator avertizare;Contact indicator uzura:fara contact avertizare uzura;Sistem franare:Akebono;Aprobare:E1 90R-01888/355;
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
FORD SIERRA hatchback (GBC, GBG) 2.0 i -MONTAJ GRATUIT |
|
FORD SIERRA hatchback (GBC, GBG) 2.0 i 06.1989-02.1993 109cai 80kw 1998cm3
Dinamica franare/conducere:pentru vehicule fara ABS;Partea de montare:punte fata;Latime [mm]:151,3;Inaltime [mm]:46,4;Grosime [mm]:17,5;Contact indicator uzura:exclus indicator avertizare;Contact indicator uzura:fara contact avertizare uzura;Sistem franare:ATE;Aprobare:E1 90R-01133/029;
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Ax cu came MERCEDES-BENZ |
|
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Ax cu came DACIA LOGAN |
|
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.6 HDi - MONTAJ GRATUIT |
|
CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.6 HDi 09.2005- 90cai 66kw 1560cm3
Dinamica franare/conducere:pentru vehicule fara ESP;Partea de montare:punte fata;Latime [mm]:136,8;Inaltime [mm]:52;Grosime [mm]:19;Contact indicator uzura:exclus indicator avertizare;Contact indicator uzura:fara contact avertizare uzura;Articol extins/Info extins 2:cu suruburi etrier;Sistem franare:Bosch;Aprobare:E1 90R-01568/550; |
|
detalii.... |
|
|
|
|