CT1028K3
CONTI SYNCHROBELT® KIT
agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa;
dinti 120, Latime 30 mm
Informatiile si imaginile prezentate mai sus sunt orientative, conforme cu cele puse la dispozitia magazinpieseauto.com.ro de catre furnizorii, producatorii sau reprezentantii produselor si nu constituie obligatii contractuale. Preturile se pot modifica fara o notificare prealabila. Va multumim pentru intelegere
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.