 |
Chiulasa SMART |
|
Chiulasa inchide cilindrul la partea superioara formand peretele fix al camerei de ardere. Totodata pe chiulasa se dispun o parte din organele distributiei (supapele si uneori arborele cu came)
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Control distributie SMART |
|
Curea distributie - panglica circulara canelata, confectionata din cauciuc si tesatura de inalta rezistenta, ce foloseste la transmiterea miscarii de rotatie de la arborele cotit (vilbrochen) la axul/axele cu came.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Admisie aer motor SMART |
|
Admisie motor are un rol important in performantele motorului, sistemul admisie de aer este folosit si pentru reducerea poluarii sonore |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Ax cu came SMART |
|
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Bloc motor SMART |
|
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Frana disc SMART |
|
Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina SMART |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Sabot frana SMART |
|
Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana. |
|
detalii.... |
|
|
|
|