 |
| Control distributie OPEL |
| |
| Curea distributie - panglica circulara canelata, confectionata din cauciuc si tesatura de inalta rezistenta, ce foloseste la transmiterea miscarii de rotatie de la arborele cotit (vilbrochen) la axul/axele cu came. |
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Admisie aer motor OPEL |
| |
| Admisie motor are un rol important in performantele motorului, sistemul admisie de aer este folosit si pentru reducerea poluarii sonore |
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Ax cu came OPEL |
| |
| Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit. |
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Bloc motor OPEL |
| |
| Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii.
|
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Frana disc OPEL |
| |
| Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana. |
| |
| detalii.... |
|
|
|
|