 |
KIT AMBREIAJ PEUGEOT BOXER, 2.2 HDI > 2.2 HDi 120, 88 Kw/ 120 Cp, |
|
Kit ambreiaj Peugeot Boxer, 2.2 HDi
Kit ambreiaj, producator LuK Germania, echiparea Originala pentru Peugeot Boxer, motorizare 2198 Ccm ( 2.2 HDi ), putere motor 88Kw / 120Cp, incepand cu an fabricatie 04.2006.
Set-ul contine 3 piese:Placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune
Produsul: Kit ambreiaj Peugeot Boxer, 2.2 HDi, poate fi folosit si pentru marcile:
- Citroen Jumper, motor 2.2 HDi, putere 88 Kw / 120 Cp, incepand cu an fabricatie 04.2006 |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
KIT AMBREIAJ OPEL ASTRA H 1.9 CDTI ( 100CP ) Z19DT > |
|
Kit ambreiaj Opel Astra H 1.9 CDTi ( 100Cp ) Z19DT
Kit ambreiaj Opel Astra H, producator LuK Germania, echipare originala pentru Opel Astra H cu motorizare 1.9 CDTi, putere motor 74 Kw / 100 Cp, cod motor Z 19 DTH, dupa an 09.2005.
Kit-ul ambreiaj contine: placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune hidraulic |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina KIA |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
KIT AMBREIAJ CITROEN JUMPER, 2.2 HDI > 2.2 HDi 120, 88 Kw/ 120 Cp, |
|
Kit ambreiaj Citroen Jumper, 2.2 HDi
Kit ambreiaj, producator LuK Germania, echiparea Originala pentru Citroen Jumper, motorizare 2198 Ccm ( 2.2 HDi ), putere motor 88Kw / 120Cp, incepand cu an fabricatie 04.2006.
Set-ul contine 3 piese: Placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune
Produsul: Kit ambreiaj Citroen Jumper, 2.2 HDi, poate fi folosit si pentru marcile:
- Peugeot Boxer, motor 2.2 HDi, putere 88 Kw / 120 Cp, incepand cu an fabricatie 04.2006
Nota: Recomandam schimbarea Kit ambreiaj impreuna cu Volanta masa dubla: Set Volanta Citroen Jumper si Kit ambreiaj
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina PEUGEOT |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina SUZUKI |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina VOLVO |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina OPEL |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina HONDA |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
|