 |
Sabot frana FIAT |
|
Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Sabot frana MERCEDES-BENZ |
|
Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Sabot frana DACIA LOGAN |
|
Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Sabot frana SKODA |
|
Disc frana - piesa confectionata din fonta sau carbon, montata pe butucul rotii, miscandu-se solidar cu acesta, asupra caruia in momentul franarii se aplica forte de strangere prin intermediul placutelor de frana.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Sabot frana BMW |
|
Placuta frana - piesa componenta a sistemului de franare, compusa din doua parti: suportul metalic, materialul de contact cu discul.Aceste doua parti sunt imbinate prin lipire. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Sabot frana CHEVROLET |
|
Placuta frana - piesa componenta a sistemului de franare, compusa din doua parti: suportul metalic, materialul de contact cu discul.Aceste doua parti sunt imbinate prin lipire. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Sabot frana Audi |
|
Placuta frana - piesa componenta a sistemului de franare, compusa din doua parti: suportul metalic, materialul de contact cu discul.Aceste doua parti sunt imbinate prin lipire. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
HONDA CAPA 1.5 16V-MONTAJ GRATUIT |
|
HONDA CAPA 1.5 16V 04.1998-09.2002 98cai 72kw 1493cm3
Partea de montare:punte fata;Restrictiile producatorului:SUMITOMO;Contact indicator uzura:cu avertizare acustica uzura;Aprobare:E9 90R 01107/101;Inaltime [mm]:54,5;Lungime [mm]:131,5;Grosime [mm]:15;
|
|
detalii.... |
|
|
|
|