 |
KIT AMBREIAJ CITROEN JUMPER, 2.2 HDI > 2.2 HDi 120, 88 Kw/ 120 Cp, |
|
Kit ambreiaj Citroen Jumper, 2.2 HDi
Kit ambreiaj, producator LuK Germania, echiparea Originala pentru Citroen Jumper, motorizare 2198 Ccm ( 2.2 HDi ), putere motor 88Kw / 120Cp, incepand cu an fabricatie 04.2006.
Set-ul contine 3 piese: Placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune
Produsul: Kit ambreiaj Citroen Jumper, 2.2 HDi, poate fi folosit si pentru marcile:
- Peugeot Boxer, motor 2.2 HDi, putere 88 Kw / 120 Cp, incepand cu an fabricatie 04.2006
Nota: Recomandam schimbarea Kit ambreiaj impreuna cu Volanta masa dubla: Set Volanta Citroen Jumper si Kit ambreiaj
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Set curea distributie Volkswagen EOS |
|
CT1028K3
CONTI SYNCHROBELT® KIT
agregat antrenat:arbore cu came, Cod motor AXR;
dinti 120, Latime 30 mm
Informatiile si imaginile prezentate mai sus sunt orientative, conforme cu cele puse la dispozitia magazinpieseauto.com.ro de catre furnizorii, producatorii sau reprezentantii produselor si nu constituie obligatii contractuale. Preturile se pot modifica fara o notificare prealabila. Va multumim pentru intelegere |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Set curea distributie Volkswagen Polo |
|
CT1012K2
CONTI SYNCHROBELT® KIT
dinti 137, incl. rola aditionala, Latime 23 mm, alternativ
Informatiile si imaginile prezentate mai sus sunt orientative, conforme cu cele puse la dispozitia magazinpieseauto.com.ro de catre furnizorii, producatorii sau reprezentantii produselor si nu constituie obligatii contractuale. Preturile se pot modifica fara o notificare prealabila. Va multumim pentru intelegere |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Electricitate motor PEUGEOT |
|
Acumulator (Baterie) - componenta a sistemului electric ce inmagazineaza curentul produs de alternator.Bateria de acumulatori are rolul de a alimenta consumatorii (autoturismului) cu energie electrica;Curentul stocat poate alimenta la nevoie demarorul sau alte componente electrice aflate in functiune atunci cand motorul este oprit si alternatorul nu genereaza curent |
|
detalii.... |
|
|
|
|