Ulei sintetic multigrad pentru cutii de viteza manuale API GL-4/5
performantA de rezistenta la presiuni extreme si compatibilitate
cu elementele de sincronizare; asigura o buna selectare a treptelor
de viteza la temperaturi scazute si reduce la minim nivelul de zgomot
la temperaturi inalte de functionare
Ulei sintetic multigrad pentru cutii de viteza manuale API GL-4/5
performantA de rezistenta la presiuni extreme si compatibilitate
cu elementele de sincronizare; asigura o buna selectare a treptelor
de viteza la temperaturi scazute si reduce la minim nivelul de zgomot
la temperaturi inalte de functionare
Ulei sintetic multigrad pentru cutii de viteza manuale API GL-4/5
performantA de rezistenta la presiuni extreme si compatibilitate
cu elementele de sincronizare; asigura o buna selectare a treptelor
de viteza la temperaturi scazute si reduce la minim nivelul de zgomot
la temperaturi inalte de functionare
Ulei sintetic multigrad pentru cutii de viteza manuale API GL-4/5
performantA de rezistenta la presiuni extreme si compatibilitate
cu elementele de sincronizare; asigura o buna selectare a treptelor
de viteza la temperaturi scazute si reduce la minim nivelul de zgomot
la temperaturi inalte de functionare.
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit.
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit.
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit.
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit.
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit.
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit.
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit.
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit.