 |
| Ax cu came BMW |
| |
| Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit. |
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| KIT AMBREIAJ VW TOURAN > 1.9 TDI, dupa an 2003, Pret - 800 lei |
| |
| Kit ambreiaj VW Touran
Kit ambreiaj, producator LuK Germany, echipare originala pentru Volkswagen Touran cu echipare motor 1.9 TDI ( 90 & 100 & 105 CP ), cod motor: BRU, BXJ, AVQ, BKC, BXE.
Set-ul contine: placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune.
Produsul "Kit ambreiaj Volkswagen Touran 1.9 TDI, dupa an 2003" poate fi folosit si pentru marcile auto:
- AUDI A3 - 1.9 TDI, cod motor: BKC , BLS , BKC
- SEAT ALTEA - 1.9 TDI, cod motor: BJB, BKC, BLS, BXE
- SEAT LEON - 1.9 TDI, cod motor: BKC, BLS, BXE
- SEAT TOLEDO III - 1.9 TDI, cod motor: BJB, BKC, BLS, BXE
- SKODA OCTAVIA - 1.9 TDI, cod motor: BJB, BKC, BLS, BXE
- SKODA SUPERB - 1.9 TDI, cod motor: BLS, BXE
- VW CADDY III - 1.9 TDI, cod motor: BJB, BLS
- VW GOLF V - 1.9 TDI, cod motor: BRU, BXF, BXJ, BKC, BLS, BXE.
- VW JETTA V III - 1.9 TDI, cod motor: BKC, BLS, BXE.
- VW MULTIVAN - 1.9 TDI, cod motor: BRR, BRS, AXB.
- VW PASSAT - 1.9 TDI, cod motor: BKC, BLS, BXE.
- VW RABBIT V - 1.9 TDI, cod motor: BRU, BXF, BXJ, BKC, BLS, BXE.
- VW TOURAN - 1.9 TDI, cod motor: BRU, BXJ, AVQ, BKC, BXE.
- VW TRANSPORTER Mk V - 1.9 TDI, cod motor: BRR, AXC, BRS, AXB. |
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Turbina KIA |
| |
| Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Turbina RENAULT |
| |
| Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Turbina HONDA |
| |
| Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Turbina SKODA |
| |
| Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
| |
| detalii.... |
|
|
|
 |
| Turbina OPEL |
| |
| Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
| |
| detalii.... |
|
|
|
|