 |
Set curea distributie Audi TT |
|
CT909K1
CONTI SYNCHROBELT® KIT
De la nr.sas. 8N-Y-095 001;
dinti 150, Latime 23 mm, fara amortizor, rola intinzatoare, contine role 1, alternativ
CT909K2
CONTI SYNCHROBELT® KIT
De la nr.sas. 8N-Y-095 001;
dinti 150, Latime 23 mm, fara amortizor, rola intinzatoare, contine role 2
CT909K3
CONTI SYNCHROBELT® KIT
De la nr.sas. 8N-Y-095 001;
dinti 150, Latime 23 mm, cu amortizor, rola intinzatoare, contine role 2, alternativ
CT909K6
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Pâna la nr.sas. 8N-Y-095 000;
dinti 150, Latime 23 mm, cu amortizor, rola intinzatoare, contine role 1
CT909K7
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Pâna la nr.sas. 8N-Y-095 000;
dinti 150, Latime 23 mm, fara amortizor, rola intinzatoare, contine role 2, alternativ
Informatiile si imaginile prezentate mai sus sunt orientative, conforme cu cele puse la dispozitia magazinpieseauto.com.ro de catre furnizorii, producatorii sau reprezentantii produselor si nu constituie obligatii contractuale. Preturile se pot modifica fara o notificare prealabila. Va multumim pentru intelegere |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Set curea distributie Volkswagen Passat |
|
CT1028K2
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Cod motor AVF, Cod motor AWX, agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, Pâna la nr.sas. 3B-2-500 000, pana la model an 2002;
dinti 120, Latime 30 mm, cu amortizor, rola intinzatoare
CT1028K3
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Cod motor AVF, Cod motor AWX, agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, De la nr.sas. 3B-3-000 001, de la model an 2003;
dinti 120, Latime 30 mm
CT1028K4
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Cod motor AVF, Cod motor AWX, agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, Pâna la nr.sas. 3B-2-500 000, pana la model an 2002;
dinti 120, Latime 30 mm, fara amortizor, rola intinzatoare, alternativ |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina BMW |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina CITROEN |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina HYUNDAI |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina Audi |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina CHEVROLET |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina FIAT |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina KIA |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina SMART |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
|