 |
Turbina VOLVO |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina SMART |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina SKODA |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina MAZDA |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina VOLKSWAGEN |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina OPEL |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina DACIA LOGAN |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Set curea distributie Volkswagen Passat |
|
CT1028K2
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Cod motor AVF, Cod motor AWX, agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, Pâna la nr.sas. 3B-2-500 000, pana la model an 2002;
dinti 120, Latime 30 mm, cu amortizor, rola intinzatoare
CT1028K3
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Cod motor AVF, Cod motor AWX, agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, De la nr.sas. 3B-3-000 001, de la model an 2003;
dinti 120, Latime 30 mm
CT1028K4
CONTI SYNCHROBELT® KIT
Cod motor AVF, Cod motor AWX, agregat antrenat:arbore cu came, agregat antrenat:pompa apa, Pâna la nr.sas. 3B-2-500 000, pana la model an 2002;
dinti 120, Latime 30 mm, fara amortizor, rola intinzatoare, alternativ |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
KIT AMBREIAJ OPEL ASTRA H > 1.7 CDTi ( 100 cp ) Z17 DTH |
|
Kit ambreiaj Opel Astra H
Kit ambreiaj producator Sachs Germania echiparea originala pentru Opel Astra H cu capacitate motor 1.7 CDTi ( 1686 Ccm ), cu putere motor 74 Kw / 100 Cp, cod de motor Z 17 DTH, dupa an fabricatie 03.2004.
Set-ul contine 3 PIESE: placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune hidraulic prod. Sachs |
|
detalii.... |
|
|
|
|