 |
FIAT SCUDO platou | sasiu 1.6 D Multijet 01.2007- 90cai 66kw 1560cm3 |
|
FIAT SCUDO platou | sasiu 1.6 D Multijet 01.2007- 90cai 66kw 1560cm3
Partea de montare:punte fata;Latime [mm]:162;Inaltime [mm]:67,3;Grosime [mm]:18,5;Contact indicator uzura:inclusiv contact avertizare uzura;Numar senzori uzura:1;Lungime contact avertizare [mm]:300;Articol extins/Info extins 2:cu suruburi etrier;Articol extins/Info extins:cu acceasorii;Sistem franare:Lucas;Aprobare:E1 90R-01657/1023;
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Kit ambreiaj FIAT |
|
Ambreiaj - subansamblu complex cu rolul de a transmite miscarea de rotatie, cu posibilitatea de cuplare-decuplare comandata.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Chiulasa FIAT |
|
Chiulasa inchide cilindrul la partea superioara formand peretele fix al camerei de ardere. Totodata pe chiulasa se dispun o parte din organele distributiei (supapele si uneori arborele cu came). |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Control distributie FIAT |
|
Curea distributie - panglica circulara canelata, confectionata din cauciuc si tesatura de inalta rezistenta, ce foloseste la transmiterea miscarii de rotatie de la arborele cotit (vilbrochen) la axul/axele cu came.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Admisie aer motor FIAT |
|
Admisie motor are un rol important in performantele motorului, sistemul admisie de aer este folosit si pentru reducerea poluarii sonore |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Ax cu came FIAT |
|
Ax cu came - parte a Sistemului de Propulsie (Motor) cu rol de transmitere si transformare a miscarii de rotatie in miscare de translatie catre supapele de admisie si evacuare.
Axul cu came este pozitionat in chiulasa si este actionat de miscarea arborelelui cotit. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Bloc motor FIAT |
|
Blocul motor este sistemul de rezistenta a motorului si are rolul de schelet pe care se sustin celelalte componente. El este fixat rigid pe cadrul masinii |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina FIAT |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
|