 |
FORD KUGA 2.0 TDCi - MONTAJ GRATUIT |
|
FORD KUGA 2.0 TDCi 03.2008- 136cai 100kw 1997cm3
Partea de montare:punte fata;Cod articol:05P1190;Grosime [mm]:17,5;Inaltime 1 [mm]:67;Inaltime 2 [mm]:62,4;Latime 1 [mm]:156,3;Latime 2 [mm]:155,1; |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina BMW |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
FORD TRANSIT bus (FD , FB , FS , FZ , FC ) 2.0 TDCi (F_F_, F_E_, F_G_) 08.2002- 125cai 92kw 1998cm3 |
|
FORD TRANSIT bus (FD , FB , FS , FZ , FC ) 2.0 TDCi (F_F_, F_E_, F_G_) 08.2002- 125cai 92kw 1998cm3
Pret: 336 RON
Pana in an fabricatie:200604;Mod de actionare:tractiune pe spate;Partea de montare:punte fata;Latime [mm]:168,7;Inaltime [mm]:65;Grosime [mm]:18,7;Contact indicator uzura:cu avertizare acustica uzura;Articol extins/Info extins 2:cu suruburi etrier;Sistem franare:Bosch;Aprobare:E1 90R-01657/540; |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina Audi |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus. |
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina CHEVROLET |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina CITROEN |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
 |
Turbina FIAT |
|
Turbina - sistem de inductie fortata a aerului, ce comprima aerul care intra in motor. Avantajul comprimarii aerului este ca ii permite motorului sa introduca mai mult aer in cilindru, iar mai mult aer inseamna si ca mai mult combustibil poate fi introdus.
|
|
detalii.... |
|
|
|
|